dinsdag 19 april 2016

Verliefd

Dames,ik ben verliefd.................................! Ik ben vorige week voor het eerst op het blog van Marijke van ooijen geweest en wat die vrouw allemaal aan poppen en beren en andere creatie`s maakt is onbeschrijfelijk!Dit is echt een kunstenares!!! Toen ik al die lieve gezichtjes zag wist ik dat er hier iets mee wilde doen.Ik heb Marijke een mail gestuurd met de vraag of ik de foto`s van haar creaties mag verwerken op mijn kaarten,en dat mocht!!!Dus hier is mijn eerste kaart waarop een foto verwerkt is van een van Marijke`s poppen,en zie je hoe mooi de uitdrukking op het gezichtje is?Daar ben ik dus helemaal verliefd op!!Ik kan er uren naar kijken!Neem zelf eens een kijkje op het blog van Marijke,en vergaap je aan al het mooi`s wat je daar gaat zien en horen,want er klinkt ook nog eens een heel mooi lied op de achtergrond. Het papier waarvan ik het label heb gesneden heb ik ook zelf gemaakt,gewoon van een velletje printpapier. Ik heb een scheut water met drie theelepels oploskoffie gemengd en dit op een velletje printpapier gestreken met een kwast.Vervolgens heb ik dit met de heattool droog geblazen en nogmaals ingesmeerd met koffie.daarna weer met de heattool droog gemaakt en het hele vel bestempeld met een tekst stempel.daarna nog een laagje koffie erover,en het papier tot een prop frommelen.Daarna papier weer open vouwen,droog blazen met de heattool en als het helemaal droog is effe met een lauwe strijkbout eroverheen tot het weer een beetje glad is.Nu kun je er dus van alles mee doen,en heb je uniek papier. Groetjes Emilie

10 opmerkingen:

  1. Hoi Emilie, zeker ken ik Marijke van Ooijen en haar werk. Je doet dit lieve koppie echt eer aan met je mooi kaart. Mooi om het geheel in gedekte op elkaar afgestemde tinten te maken. Mooie sierlijke stansen heb je gebruikt en je tag lijkt écht oud...super gedaan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Marijke's blog ken ik...mooi hè Emilie! Daar zou ik nooit op gekomen zijn om aan haar te vragen om plaatjes te kopiëren voor een kaart! Geweldig vind ik dit weer en wat heb je een prachtige kaart gemaakt!!! Je label is ook een echt kunstwerk...ik hou ervan...super!!!
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. uniek papier zeg je, maar zeker uniek met deze prachtige foto's van de mooie poppen! dat beloven wondermooie kaartjes te worden, deze is alvast supermooi!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hay Emilie,

    Tjeetje mina....wauw...dit is nog eens een hele mooie kaart geworden!
    Wat een mooie en bijzondere materialen heb je gebruikt zeg...wat grappig dat je met oploskoffie die mooie nostalgische sfeer hebt gekregen.
    Het is eigenlijk net een schilderijtje, zo mooi!
    Ik wil je ook heel hartelijk bedanken voor je lieve compliment over mijn poppen en berenkindjes...

    Hartelijke groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve dames,heel erg bedankt voor jullie leuke berichtjes,vind het superfijn om te lezen!!Fijne dag allemaal en groetjes van mij xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Emilie,
    Wauw wat een super mooie kaart!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Emilie, thank you for stopping by my blog and leaving a kind comment.
    Beautiful unusual card design, wonderful layout and colours.
    Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart weer, en fijn dat je je techniek met dat papier hier wil delen, altijd fijn om tips en trucs te leren! Het resultaat is dat je een echte "oude" look hebt gecreërd, heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. uniek papier zeg je, maar zeker uniek met deze prachtige foto's van de mooie poppen! dat beloven wondermooie kaartjes te worden, deze is alvast supermooi!
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    wordpress
    blogspot
    youtube
    កីឡាបាល់ទាត់

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en ik vind het altijd heel fijn om een een reactie te krijgen.Groetjes Emilie