donderdag 14 april 2016

Challenge

Gisteren en vandaag gewerkt aan een doosje voor de challenge bij Scr@p-Cards challenge blog .De opdracht is :maak een geschenkverpakking voor een dame! Nu heb ik net vorige week de mallen van creative expression binnen gekregen en daar wilde ik graag mee aan de slag.Ik heb met die mal dus de zijkanten van het doosje open gewerkt en met bloemen en veeeeeeeeeel blaadjes de boel opgefleurd. Ik vindt het eigenlijk wel een sjiek doosje geworden,ik denk dat ik het maar cadeau doe aan mezelf haha! Fijne dag allemaal!! Groetjes Emilie

8 opmerkingen:

  1. Dit is toch een hartstikke leuk cadeau om jezelf te geven. Soms is het ook weleens leuk om wat te houden van de creaties die je zelf maakt en er zelf van te kunnen genieten ;) Super mooie cadeauverpakking Emilie en ik vind het ook een beetje chique!
    Gezellig dat je meedoet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem helemaal geweldig! Wat een mooi effect om zo te stansen Emilie, het geeft een prachtige uitstraling! Ook al je bloemetjes zijn prachtig! Dankjewel dat we dit moois mogen bewonderen op ons Scr@p-Cards Challenge blog! Je hebt er een volger bij hoor!
    Groetjes van Gerie en DT lid SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo is het mag ook weleens een cadeau aan jezelf! Mooi pronkstuk.
    Mooie mal hoor. De kleuren een geweldig mooi geheel en prachtige bloemen erop.
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben je ook gaan volgen. Mooie kaarten hoor, heb even rond gesnuffeld op je blog ;-)

      Verwijderen
  4. Hoi Emilie,
    Wauw meid, wat een schitterend doosje heb je voor jezelf gemaakt!!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Emilie,
    je hebt een prachtig en sierlijk doosje gemaakt, wat zijn de stansen mooi die je hebt gebruikt..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Emilie,
    je hebt een prachtig en sierlijk doosje gemaakt, wat zijn de stansen mooi die je hebt gebruikt..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je topplaatsje bij Scr@p en Cardchallenge...vandaar ben ik hier bij je komen kijken en was al gelijk weg van je schitterend doosjes...een pronkstuk is het ...Ik ben ook gelijk volger geworden zodat is zeker ga proberen je met regelmaat te bezoeken


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en ik vind het altijd heel fijn om een een reactie te krijgen.Groetjes Emilie