vrijdag 8 april 2016

Mannenkaarten,pffffffffft ik vind ze zo moeilijk om te maken,maar ja soms heb je ze wel nodig,dus toch maar aan de slag gegaan.Ik hou wel van humor kaarten,dus ik heb een leuke bodybuilder,maar dan met grijze haren gemaakt.Het afdrukje is van Mo Manning.De sterren en filmrol heb ik met de silhouette cameo gesneden.De kleine sterren zijn van Crealies.
Verder ben ik met een serie humor kaarten bezig met plaatjes van oa Mary Rhader,en deze dame komt uit het boekje Pin-up party cards en ik vind al die plaatjes geweldig.Ik heb de boel nog een beetje aangedikt met strassteentjes,want tja zo`n diva heeft wel wat glitter and glamour nodig toch? De tekst heb ik ergnes op pinterest op een kaart gezien,en tja ik wist meteen dat ik die ook op deze kaart erbij wilde,het kan mij niet gek genoeg hihi.
Groetjes Emilie

5 opmerkingen:

Dank je wel voor je bezoekje en ik vind het altijd heel fijn om een een reactie te krijgen.Groetjes Emilie