zondag 17 april 2016

Demodag en goodybag

Gisteren ben ik bij de demodag geweest in Goirle bij "De foamtastische huiskamer"Er zaten verschillende dames van bekende merken te demostreren.Ik heb oa Anke soeters gezien,en Miranda Bouhof,en nog een aantal dames die hele leuke kaarten hadden gemaakt en leuke demonstratie`s gaven.Ik liep nog net niet te kwijlen,maar het was allemaal heel erg mooi wat ik zag.Daarna heb ik natuurlijk lekker geshopt en toe ik bij de kassa kwam bleken de goodybags nog niet op te zijn en kreeg ik zo`n goed gevulde tas mee naar huis.Dat was wel een feestje,want ik had gedacht dat ze al op zouden zijn voordat ik bij de kassa zouden zijn,maar ook de inhoud was geweldig!!!!!!!!Niet alles staat op de foto,want ik ben eigenlijk vergeten meteen een foto te maken toen ik de tas uitpakte,dus sommige dingen liggen al in de kast,maar dit is globaal wat erin zat.er zaten ook nog honden snoepjes in,en hier waren de hondjes er gek op,dus binnenkort maar eens diezelfde snoepjes gaan kopen.Helaas kon ik met mijn rug niet zolang blijven,omdat ik niet zolang kan staan,maar ik heb genoten en dat is het belangrijkste toch? Vandaag lekker een beetje relaxt aan de hobby,heb zoveel leuks gezien dat ik weer boordevol ideetjes zit. fijne zondag allemaal! Groetjes Emilie

1 opmerking:

  1. Hoi Emilie,
    Wat een leuke dag heb je gehad dus, en wat ene mooie goody bag!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en ik vind het altijd heel fijn om een een reactie te krijgen.Groetjes Emilie