dinsdag 5 april 2016

Little baby Girl!

Vandaag een kaartje waarvan de basis met de silhouette cameo gesneden is.Het is een pop up kaart waarbij er dus een baby bedje tevoorschijn komt.De baksteentjes boven het bedje op de muur is een stempeltje van crealies.Het papier is van Modascrap en heb ik een tijdje geleden gewonnen met een like en share actie op facebook bij Your Zoap.De hartjes zijn van Nellie Snellen. De stempelafdruk is van Mo manning en deze heb ik met copics ingekleurd.Ook het kader om de stempelafdruk is gesneden met de silhouette cameo,echt zooooo`n geweldige machine,die heeft er al heel wat snij uurtjes opzitten.

6 opmerkingen:

  1. Super lief kaartje.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOh wat super....dat babybedje....smelttttt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Emilie bedankt om mijn blog te volgen en voor je complimentjes ... Ik ga je ook volgen hoor want ik vind jouw creaties ook super. Dit kaartje is ook heel erg mooi, prachtige malletjes en super mooi ingekleurd stempeltje !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Emilie, wat een super gave kaart heb je were gemaakt meid, erg leuk dat bedje dat uit de kaart springt!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaart, met een leuke verassing als je hem open doet!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en ik vind het altijd heel fijn om een een reactie te krijgen.Groetjes Emilie