zaterdag 30 april 2016

Shop time!!

Gisteren vandaag heb ik heerlijk geshopt.Ik wilde graag de paper soft colors proberen van viva decor.Had al wel eens een filmpje voorbij zien komen,maar ja ik wil dan zelf effe testen en kliederen om te kijken of ik het wat vindt.Dus ik gisteren door regen en storm naar de Foamtastische huiskamer in Goirle op mijn scootertje.Gelukkig legt Monique alles goed uit en ben ik met een paar potjes paper soft color,inka gold en stempel farbe naar huis gegaan.Ik heb de hele middag heerlijk zitten oefenen en ik vindt het allerdrie geweldig spul.Vandaag ben ik dan ook terug gegaan om toch nog meer kleurtjes te gaan halen,tja zo ben ik dan,dan wil ik ook een heleboel kleuren ineens hebben ook hihi.Natuurlijk vielen er wel meer spulletjes in mijn mandje,maar grotendeels waren het de potten van viva decor. Dus nu maar oefenen oefenen en nog meer oefenen en dan zal ik de resultaten weer showen.Werken jullie er ook al mee?en wat vind je er van?
Ook heb ik nog een envelop bij mijn laatste kaart gemaakt.Uit jullie leuke en lieve reacties op mijn vorige bericht (dank jullie wel nog daarvoor,ben altijd zo blij met die reactie`s) begreep dat iedereen eigenlijk wel of de bubbeltjes enveloppen gebruikt,of andere grote enveloppen.Maar ik dacht als ik nu eens een bijpassende envelop maak,dan is het wel een mooi setje.Als ik dan de kaart op wil sturen kan ik hem altijd nog met bijpassende envelop in een bubbeltjes envelop doen,maar soms geef je ook wel eens een kaart natuurlijk ,of stop je die zelf bij iemand in de brievenbus en dan vindt ik het wel leuk als er een bijpassende envelop omzit.Of ik bij elke kaart in het vervolg ene bijpassende envelop ga maken weet ik nog niet,maar ik vindt het eigenlijk wel heel erg leuk,dus wie weet!!
Ik wens iedereen een fijn en creatief weekend toe. groetjes emilie

7 opmerkingen:

  1. Hoi Emelie,
    Heerlijk om zulke mooie nieuwe dingen te kopen! En ze dan te gaan uitproberen. Ik moest wel lachen. Ik had even je foto's bekeken en daarna las ik : een paar potjes... Toen dacht ik: een paar??? Maar toen ik verder las las ik dat je nog terug bent gegaan voor meer kleuren..hahahaha.
    Je enveloppe is heel mooi. Ik gebruik bijna nooit bubbeltjes enveloppen. Wel doe ik er beschermlaagjes boven op als er veel dingen op zitten. Maar ik vind eenbijpassende enveloppe ook altijd erg leuk. Staat zo mooi bij elkaar. De jouwe is een plaatje. Maar die stuur je waarschijnlijk niet op, omdat er geen lek is voor d postzegel....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. plek voor de postzegel, moet er staan...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt echt een berg gekocht..ik heb een paar potjes Inka Gold, inmiddels zot het keihard in de potjes, dus die kunnen weg..
    Ben niet van 't stempelen en kliederen..
    Je hebt wel een hele gave envelop gemaakt..ben benieuwd naar wat je nog meer gaat maken,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. soft color ken ik niet, inca gold wel, heb een 4-tal potjes, gebruik die eigenlijk niet vaak genoeg...
    Mooie enbeloppe, leuk als je alles kan laten passen!
    fijn weekend en hopelijk veel knutselplezier!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh wat ben jij ijverig geweest en wat een leuke spullen weer Weet je nog waar je ze moet laten ??
    Die envelop is ook weer super leuk !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Emilie,
    Wat heb je weer een leuke creatie gemaakt!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi, ik weet dat je je zo lekker kan laten gaan in je enthousiasme...En dat laat je nu ook zien, met al die verschillende potjes...En je hebt groot gelijk! Je kan er heerlijk mee freubelen, en mooie creaties mee maken! En een prachtig setje, die kaart en envelop :D

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en ik vind het altijd heel fijn om een een reactie te krijgen.Groetjes Emilie