maandag 18 april 2016

Met mijn kont in de boter gevallen

yeayyyyy ik ben vandaag met mijn kont in de boter gevallen op het blog van "We love vintage challenge"en ik ben dus de gelukkig winnares van deze challenge!!!!
Mijn dag kan niet meer stuk,dat snappen jullie wel,eerste keer sinds jareeeeeeeen dat ik weer meedoe aan een challenge,en meteen in de prijzen vallen,dat is boffen toch? De nieuwe uitdaging is ook weer megaleuk,dus ik heb weer alweer genoeg inspiratie om mee te doen. Fijne avond nog en groetjes!!! Emilie

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd hoor , je bent ook super goed he!!
    Groetjes Dinet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja je bent een bofbips, haha heerlijk zijn die geluksmomenten...geniet er maar van Emilie!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Emilie,
    Gefeliciteerd meid, wat leuk dat je gewonnen hebt, geniet ervan!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super dat je gewonnen hebt, gefeliciteerd,
    groetjes,
    Ans
    p.s. van welk merk zijn je hondjes ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohhhh Ans ik moest zo lachen om jou,ik heb al mijn kaarten afgespeurd naar een hondje,dacht dat je dat bedoelde namelijk...............daarna viel het kwartje pas dat je mijn echte hondekindjes bedoelde.Nou die zijn van een heel zeldzaam merk,zoals deze tref je er geen meer hihihihi.Vanacht hebben ze feest gehad,mochten ze voor 1 keertje allemaal bij het vrouwtje op bed slapen,want het baasje was voor zijn werk in het buitenland,en tja dan is het wel heel eenzaam boven,en dan genieten ze joh!!!!!Fijne avond nog en groetjes Emilie

      Verwijderen
  5. Enjoyed reading the article above, really explains everything in detail,the article is very interesting and effective. Thank you and good luck for the upcoming articles.
    Look at these Cool Backgrounds

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en ik vind het altijd heel fijn om een een reactie te krijgen.Groetjes Emilie