donderdag 7 april 2016

Gisteren een Easel kaart gemaakt waarbij ik heerlijk van alles aan bloemetjes en takjes erop geplakt heb. Het plaatje is van Nellie Snellen en de takjes van Creative Expressions,de sprieten zijn van craft Emoticons.De rand,het frame en de vlinder heb ik met de Silhouette Cameo gesneden. Met deze kaart wil ik meedoen met de "We love vintage challenge" en dan challenge nr 66.De opdracht is om een rijtje te kiezen uit onderstaande bingo kaart en daaraan moet je kaart dan voldoen.Nou leuk toch?Ik heb het bovenste rijtje horizontaal gebruikt.
Groetjes Emilie

8 opmerkingen:

  1. Hoi Emilie,
    Wauw meid wat een super mooie kaart! Veel succes met de challange!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauww Emelie,
    wat een beauty super super mooie Easelkaart
    en wat heb je mooie mallen gebruikte
    fijne dag liefs martine en veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige easel Emilie....prachtig. Er is heel veel moois te bewonderen en het rijtje klopt perfect. Fijn dat je meedoet aan onze bingo-challenge bij WLVC en graag tot ziens.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is super mooi geworden Emilie, wat een prachtige vlinder heb jij, die kom ik niet vaak tegen. Bedankt voor je deelname bij WLVC.
    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie wel dames voor jullie leuke reactie`s!!Groetjes
    Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. via WLV-blog kwam ik op jouw blog terecht! Proficiat met je mooie winnende kaartje!
    Je hebt er een volger bij!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en ik vind het altijd heel fijn om een een reactie te krijgen.Groetjes Emilie