zondag 24 april 2016

Challenge

Dit kaartje heb ik gemaakt voor challenge 67 bij We love vintage challenge blog en de opdracht was:Maak een kaart met schaatsen!Nu ben ik absoluut niet van de kerst/winterkaarten,weet niet hoe dat komt,maar op een of andere manier trekt mij dat niet,weet ik me niet zo goed raad wat ik er allemaal bij moet plakken,kortom de kerstkaarten zijn niet aan mij besteed.Maar ik laat me natuurlijk niet uit het veld slaan en ga wel die uitdaging aan natuurlijk,en op deze manier doe ik hopelijk ook weer inspiratie op voor nog meer kerst/winterkaarten,want tja nummer 1 van dit jaar is bij mij nu al wel af hihihi. De schaatsen,de bloem en de rand om het plaatje heb ik met de silhouette gesneden,de afbeelding,de hertjes,de takjes en de tekst is van Nelie Snellen.Op de puntjes van de bloemen heb ik met de sparkle stift van spectrum noir wat glitters erop gemaakt. Fijne zondag allemaal! Groetjes Emilie

11 opmerkingen:

  1. Hoi Emilie,
    je hebt een prachtige, vintage kerstkaart gemaakt, mooie kleuren en alles prachtig uit gesneden..ik probeer elke week een kerstkaart te maken,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart is dit. Bedankt voor het meedoen met WLVC!

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Emilie! Ik geniet van je mooie kerstkaart met schaatsen!
    Dit gaat je prima af en hoop er nog eens 1 te zien voorbij komen!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Emilie,
    Wauw meid wat een prachtige kaart weer, heel veel succes met de challange!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Via het wlvc kwam ik bij jouw blog terecht. Wat een prachtige kaart! Ga volger worden bij jou.
    Ik geef een leuke Candy weg. En misschien vind je het leuk om volger bij mij te worden.
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is nog eens klasse...je ding of niet...gewoon meedoen met als resultaat een prachtige kerstkaart. Het is je prima af gegaan en misschien heb je nu wel de smaak te pakken. Dankjewel voor je deelname bij WLVC, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een uitdaging aan gaan tja dat valt niet mee zeker als het niet je ding is of er helemaal niets mee heb.......maar het eind resultaat mag er zijn hoor een prachtig kaartje geworden en dank je wel voor je deelname bij WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een uitdaging aan gaan tja dat valt niet mee zeker als het niet je ding is of er helemaal niets mee heb.......maar het eind resultaat mag er zijn hoor een prachtig kaartje geworden en dank je wel voor je deelname bij WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Emilie,
    wat heb je een prachtige kaart gemaakt. Mooie details en ik vind het razend knap om uit je comfortzone te stappen en het gewoon te doen. Voor ik ging scrappen maakte ik nooit kerstkaarten. Alleen maar Nieuwjaarskaarten. Kerstkaarten is heel wat anders, Maar nu ben ik om en maak regelmatig ook kerstkaarten. Ben het steeds leuekr gaan vinden...wie weet hoe het jou bevalt...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Emilie, knap om dan toch de uitdaging met jezelf aan te gaan en ik vind dat er een hele gave kaart uit is gekomen ;p Wat heb je leuke decoraties met je silhouette gesneden, mooi hoor. De kaart zou van mij een mooi plaatsje krijgen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en ik vind het altijd heel fijn om een een reactie te krijgen.Groetjes Emilie