zondag 3 april 2016

Geluk zit in kleine dingen!

Vandaag een kaartje wat ik ook van de week gemaakt heb met oa de mallen van Creative Expressions(takjes en de rand boven en onder de afbeelding) en Nellie Snellen(de hartjes die half achter de afbeelding achteruit steken).De afbeelding is van Mo Manning en ik vind al haar stempels zooooo leuk!!Ik heb er dan ook een heleboel van aangeschaft.Het zijn digistamps,dus lekker makkelijk,snel binnen en geen verzendkosten.Kijk ze toch eens samen lekker genieten op dat bankje!!!

5 opmerkingen:

  1. Vaak zit plezier ook juist in de kleine dingen in het leven, zoals het heerlijke weer vandaag! Een heel schattige kaart, met mooie voorjaarskleuren...en ik vind de afbeelding van die twee, genietend op het bankje, ook heel aandoenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Emilie.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Emilie,
    Wat een super leuke kaart weer meid!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cute!!! Kijk ze zitten genieten haha...en een waar woord...geluk zit m in kleine dingen!!!
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en ik vind het altijd heel fijn om een een reactie te krijgen.Groetjes Emilie