zaterdag 2 april 2016

Dirk en Dientje

Vanmorgen was ik supervroeg wakker,ik liep om zes uur al met de hondjes buiten!En tja wat doe je zo vroeg op de morgen?Juist een kaartje maken!!Ik heb een stempelafdrukje van Dirk en Dientje genomen,ze zijn samen een ritje op de scooter aan het maken.Het is nog wel een beetje koud,daarom gaan ze snel op zoek naar een leuk cafeetje voor een warm kopje koffie!! Deze stempel is van Mary Rhader en ik vind ze zoooooo leuk,ik heb ook nog Dirk en Dientje die aan het dansen zijn en een dansend Nijlpaard,hahah humor toch?

2 opmerkingen:

  1. Dirk en Dientje rijden behoorlijk hard, die zijn echt toe aan een bakkie koffie, met gebak erbij natuurlijk! Leuk kaartje weer, met vrolijke kleuren! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Emilie,
    Wauw zeg wat een super leuke kaart!!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en ik vind het altijd heel fijn om een een reactie te krijgen.Groetjes Emilie