dinsdag 12 april 2016

En weer een kaartje klaar. Dit keer een kaartje met lekker frisse kleurtjes,veel bloemetjes,strassteentjes, en een lief klein meisje pootje badend aan de waterkant. Met deze kaart wil ik met 2 challenges meedoen. Met de challenge bij Hobbyvision waarbij de opdracht "Spring" is. En de challenge bij Craftaddiction waarbij je iets nieuws en iets ouds(minimaal een jaar oud)op je kaart gebruikt.Het plaatje en de lijst eromheen zijn van Nellie Snellen en zijn allebei minimaal een jaar oud.De opengewerkte mallen die ik aan beide zijkanten heb gebruikt zijn van Creative expressions en heb ik vorige week binnen gekregen en dit is dus mijn eerste kaart met deze mallen. En nu ga ik lekker met een boek buiten zitten,effe wat zonlicht vangen. Fijne dag allemaal. groetjes Emilie

9 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Emilie,
    Wauw meid wat een super leuke kaart weer!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart weer!! Met echte lente kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Emilie wat een schitterende kaart is dit! Mooi geheel met het plaatje en de mallen. Echt geweldig. Leuk dat je meedoet met ons bij craftaddiction challenge blog. Groetjes Jolanda ( CA-dt )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Emilie wat een schitterende kaart is dit! Mooi geheel met het plaatje en de mallen. Echt geweldig. Leuk dat je meedoet met ons bij craftaddiction challenge blog. Groetjes Jolanda ( CA-dt )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Emilie wat een lieve voorjaarskaart heb je gemaakt. Heel mooi zoals je de diverse stansen gecombineerd hebt.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij CraftAddiction.
    Lieve groetjes Miranda (dt-CA)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank jullie wel dames voor jullie lieve reactie!!!Groetjes Emilie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en ik vind het altijd heel fijn om een een reactie te krijgen.Groetjes Emilie