dinsdag 19 april 2016

Magnolia

Van de week weer eens een magnolia`tje gekleurd en in een kaart verwerkt.Ik heb daarbij de nieuwe stempels en banner gebruikt die ik afgelopen zaterdag gekocht heb.De boom in de pot links heb ik met de silhouette gesneden en de laarsjes aan de rechterkant ook.De bloemenrand heb ik zelf ontworpen in mijn silhouette ontwerp programma en daarna dus met de silhouette uitgesneden.Het idee van de bloemenrand heb ik O.A gezien bij de nieuwe mal van Joy en de nieuwe mal van Die`sire,en met die in mijn achterhoofd ben ik dus gaan ontwerpen.Er moet nog wel een en ander aan het ontwerp geschaafd worden,maar dat komt helemaal goed. Groetjes Emilie

3 opmerkingen:

  1. Prachtige Kaart Emilie,
    mooie digi en je bloemenrand is super,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Emilie,
    Wat een super mooie kaart weer meid!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, al die bloemen, het is echt Lente op je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en ik vind het altijd heel fijn om een een reactie te krijgen.Groetjes Emilie