dinsdag 26 april 2016

Speciaal voor jou

En alweer een kaartje klaar! Tja met dit rotweer zit je binnen het beste,dus gaan we lekker knippen en plakken toch? Ik heb weer een afbeelding van Marijke van ooijen gebruikt en daar de kleurtjes van de kaart op aangepast,lekker in zacht rose en creme kleurig.Het lijstje om de foto is silhouette bestand en heb ik ook met de silhouette uitgesneden.De rand boven aan de kaart is van Creative expressions.Ik heb er ook een kaartenstandaardje bij gemaakt,maar dat was op de foto niet zo leuk,omdat je dan de tekst niet meer zo heel goed kunt lezen,dus die gaat er wel bij in het kaartzakje,maar niet op de foto.Nu nog op zoek naar een envelop.Hoe doen jullie dat eigenlijk?Maken jullie zelf een envelop?of nemen jullie een bubbeltjes envelop?ik merk aan mezelf dat ik echt op moet letten welke formaten ik aan houd,want voor ik het weet moet de pakketdienst er aan te pas komen om mijn kaarten te versturen,tja postzegels zijn al bijna niet meer te betalen,laat staan de pakketdienst he?Dus ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie dat doen met versturen. Fijne dag allemaal nog!! groetjes Emilie

8 opmerkingen:

  1. Hoi Emilie,
    Wauw meid wat een super mooie kaart weer!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom hier heel graag kijken dus helemaal niet erg dat er weer eentje af is! Wat weer een hele leuke kaart met het plaatje van Marijke! De kleuren bij elkaar met de inktrandjes geven een hele mooie oude look! Het is weer een toppertje Emilie. En ja dan het versturen hè! Ik denk ook iedere keer niet te groot, maar lijkt me niet te lukken, haha Ik bewaar vaak het bolletjes plastic van blogdinnen die een kaart sturen en doe dat om mijn kaart en een grote envelop bij de A vandaan. En af en toe een envelop met bubbels van de A! Maar de kerstkaarten mogen tot 50 gram met 1 postzegel verstuurd worden, dus kunnen ze wat groter en zwaarder! Maar met 1 postzegel red ik het maar heel zelden hoor! Fijne avond en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik maak mijn kaarten meestal niet groter dan 15x15 cm, voor het versturen gebruik ik altijd CD-enveloppen met noppenfolie en vaak gaat er om de kaart nog een extra laagje folie..
    Dus altijd 2 postzegels nodig..mooie kaart met vintage-uitstraling heb je gemaakt..ben niet echt een fan van Marijke..dit plaatje is wel lief..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihihi, de pakketdienst! Nee daar begin ik niet aan. Mijn kaarten passen door de brievenbus, maar vaak moeten er wel twee postegels op. Ach dat reken ik gewoon bij de hobby. Een ander heeft weer een andere hobby waarvoor contributie betaald moet worden. En dat hebben wij niet, he? Je kaart is super!! Echt prachtig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje! Bolletjesplastiek is handig én de kaart binnenste buiten plooien voor het versturen... (wat niet altijd lukt met randjes of bijzondere vormen...)
    Jullie hebben nog geluk dat je voor grote kaarten niet automatisch meer moeten betalen. Bij ons is een vierkante kaart onmiddellijk dubbele postzegels. Mijn vierkante maak ik max. 12/12, die gaan dan in een net-niet vierkante omslag, en kunnen dan voor een zegel. Groter is dubbel port...(en naar het buitenland 3 europese zegels ipv 1)
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een hele lieve kaart geworden Emilie. Mooi die zachte tintjes. Ik gebruik altijd bubbeltjes-enveloppen van de A. en meestal twee zegels. Ach ja het hoort bij de hobby...;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank jullie wel voor jullie lieve reactie`s en jullie goede tips wat betreft het opsturen van de kaarten.Fijne dag allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, met heel mooi kleurgebruik!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en ik vind het altijd heel fijn om een een reactie te krijgen.Groetjes Emilie